30 Kasım 2010 Salı

Süper Marka Vernel...

Türkiye’nin ilk yumuşatıcı markası Vernel; gıdadan finansal hizmetlere, temizlik ve kişisel bakım ürünlerinden teknoloji ürünlerine, hizmet sektöründen iletişime kadar birçok alanda yılın en iyi markalarına verilen 2010 Superbrands (Süper Marka) Ödülü’nü almış. Bence haketmiş de...

Dünyaca ünlü Henkel firması tarafından üretilen ve ilk kez 1976 yılında raflardaki yerini alan Türkiye’nin ilk yumuşatıcı markası Vernel, 86 ülkede faaliyet gösteren Superbrands jürisi ve AC Nielsen'in tüketiciler üzerinde gerçekleştirmiş olduğu araştırma sonucunda 2010 yılının yumuşatıcı kategorisindeki Superbrands'i olmuş.

Peki Süper Marka neymiş?


Tüketicilerin, (bilinçli veya bilinçaltı) arzuladıkları, tanıdıkları ve bir ücret ödeyerek sahip olmak istedikleri, duygusal ve/veya fiziksel avantajları, diğer markalara göre çok daha yüksek oranda sunan markaya “Süper Marka” deniyor.

Süperbrands Ödülü’nün kriterleri arasında yaratıcılık, şirketin büyüklüğü, teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevreye duyarlılığı, etik değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri gibi maddeler de bulunuyor.

Türkiye’de ilklerin markası Vernel...


Yapılan araştırmalara göre Türkiye'de evlerin yüzde 66'sında yumuşatıcı kullanılıyor. Türkiye yumuşatıcı pazarının ilk temsilcisi olma özelliğini taşıyan Vernel, pazara girdiği 1976'dan beri yenilikçi yaklaşımı, güçlü teknolojik alt yapısı ile yeniliklere öncülük ederek pazar liderliğini koruyor. Vernel’in bir özelliği de Türkiye’nin ilk yumuşatıcı markası olmasından dolayı, pazara ismini vermiş olması... Böylece Vernel, Türkiye’de yumuşatıcının genel adı oldu ve yumuşatma işlemi dilimize “Vernellemek” olarak yerleşti diyor araştırmalar.

Hakikaten bu, bir marka için ne kadar büyük bir gururdur di mi! Çocukluğumdan beri benim de hayatımda hep Vernel vardı, hala da olmaya devam ediyor. Çocukken şirin ayıcığıyla kalplerimizi fetheden bu marka, şimdi de evlerimizde yıkadığımız çamaşırlarımızda bıraktığı o şahane kokuyla "evet yine tertemiz yaptım çamaşırları" hissiyle evdekilere çalışkan ve terrrrrtemiz bir eş imajı çizmenin mutluluğuyla en baştaki yerini almaya devam ediyor.

Vernel Türkiye’de kısa zamanda %100 marka bilinirliğine ulaşmış. Vernel markası, Türkiye yumuşatıcı pazarını birçok ilkle tanıştıran marka olarak da biliniyor. Türkiye’ye aromaterapi yumuşatıcı, 4 kat konsantre yumuşatıcı ve parfüm incileri adı verilen mikrokapsül teknolojisini tanıştıran ilk marka yine Vernel olmuş.

Yılda 3,5 milyon ton çamaşır Vernel ile yıkanıyor!!!


Pazardaki lider konumunu, sürekli yenilikler üreterek, tüketicilerin değişen ve artan beklentilerini en üst düzeyde karşılayarak korumayı başaran bir marka Vernel... Kalıcı ve devamlı çeşitlenen kokuları ile biz tüketicilerin hafızalarında yer eden Vernel, sağladığı yüksek kalite ile de tüketici tercihlerinde daima ilk sıralarda yer alıyor. Bugün Vernel ürünleri, Türkiye’nin dört bir yanında, milyonlarca tüketici tarafından kullanılıyor. Biliyor musunuz; Türkiye’de saatte ortalama 3 bin 800 adet Vernel satılıyormuş. Ayrıca, Vernel ürünleri ile yılda 3,5 milyon ton çamaşır yıkanıyormuş.

İdeal eş olmamda gösterdiğin destek için teşekkürler Vernel!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder