17 Ocak 2012 Salı

tefal'le aşk başkadır...

Tefal actifry'ın herşeyin üstesinden geleceğinden ben emindim .. Mutfakta aşk yaşıyorum onunla... Akşam işten  eve dönünce hazırda yemek yoksa genelde çok zor gelir yemek yapmak=) İşte Actifry bu noktada imdadınıza yetişir. İçine çok kurcalamadan atarsınız malzemeyi, pişirince kendisi size haber verir ve servis tabağına alıp bir güzel afiyetle yersiniz, evdekilere yedirirsiniz... İşte bu yüzden aşk yaşıyorum onunla... Bu arada söylemeden geçemeyeceğim; tek marifeti çıtır çıtır patates kızartmak değil ona göre!



Çok yakında yeni bir post geliyor. Tefal ekibi, actifry'ın yeni yeni yeteneklerini keşfetmem için çok şirin bir yılbaşı paketi hazırlamışlar bana. İçindeki tariflerle ben de yeni keşifler yapmaya hazırlanıyorum. Çok yakında...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder