29 Aralık 2010 Çarşamba

Bu koroyla çok eğleniyorum=)

Mersin Polifonik Korolar Derneği... Yani gönüllü müzik severler topluluğu. Dernek çatısı altında bi sürü de koro var. Yetişkinler Korosu mesela... Benim gibi yetişkinlerin olduğu bi koro=) Gerçi ben 1 yıldır bu koroda söylüyorum ama diğer yetişkinler gerçekten yıllarını vermişler. Yurt dışında festivaller mi istersiniz, Devlet Operasıyla aynı sahnede konserler mi dersiniz, tabiki demekte özgürsünüz=) Bunlar amatör topluluklar için çok keyifli şeyler aslında... Daha birçok aktivite... Yılın genelinde çoğu zaman çoğu yerde konseri var bu koronun! Bir şekilde ilgilenenler de hem biryerlerden duyuyor, hem de deli gibi takip ediyolar... Yani salonlar falan full! Daha hiç hatırlamıyorum boş salona konser verdiğimizi=) hahahhahaha

Sadece yetişkinler korosu mu?!! Olur mu, gençlik korosu, çocuk korosu, 4-5 yaşındaki ufaklıkların geldiği, konserde hiçbiri sahneden yerinde duramayan, canlı çekim varsa ve sahneden ayaklı mikrafonları gördülerse tutup bağırarak seslerini salona duyurmaya çalışan bi sürü yer mantarından oluşan minnoşlar korosu...

Hepsini de bu dernek kurmuş ve profesyonel müzik öğretmenleri, eğitmenler tarafından eğitiliyorlar/eğitiliyoruz=)

Ben bu koroya başladıktan sonra mesela Bulgaristan Operası'ndan Zdravko Lazarov şefimiz oldu. Tam bir sene. Ama yarın gidiyo... yine Bulgaristan Operası'na ... Bizim gibi yetişkinlere karmakarışık bir sürü şarkıyı o kadar güzel öğretti ki anlatamam...

Zdravko ile son konserimizi Mersin'deki İtalyan Katolik Kilisesi'nde verdik. Benim oradaki 2. konserim oldu aynı zamanda. Ama bu seferkinde accayip eğlendim. Aslında tüm koro çok keyif aldık. Eğlenerek şarkı söyledik. Konserin sonunda da Zdravko'ya yine tüm pozitifliğimizle güle güle dedik. Yetişkinler bir coştu bir coştu ki sormayın=)






işte son konserimiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder