23 Ocak 2012 Pazartesi

tefal'le aşk Vol."1"

Size kısa bir süre önce Tefal Actifry ekibinin bana gönderdiği hediye paketinden bahsetmiştim. Hafta sonu paketin içinden çıkan tarifleri uyguladım, yedim, yedirdim... Sonuç başarılı!
Zaten kuruyemiş hastası olan eşim acılı fındık, karamelize badem, acılı fıstığın hastası oldu diyebilirim.

Önce fındıkları ve fıstıkları ayrı ayrı 5'er dakika Actifry'da kavurdum. Sonra içine birer tutam sumak, sarımsak tozu, tuz, karabiber, toz kırmızı biber, 10 ml acıso ve 10 ml soya sosu ekleyerek 4 dk daha kavurdum ve ortaya nefis mi nefis acılı kuruyemişler çıktı. Bunları Tefal'in bana gönderdiği hediye kartlarıyla minik paketlerimi hazırladım...


Bir de karamelize badem yaptım ki. mmmmm türk kahvesiyle şahane oldular...
Yine bademleri 5 dk kavurduktan sonra, biraz pekmez, bir tutam vanilya ve biraz da tarçın ekleyip 4 dk daha kavurdum ve ortaya işte bunlar çıktı...


Teşekkürler Tefal...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder