5 Mayıs 2011 Perşembe

İtiraf ediyorum düğünün en güzel yanı gelinlik giymek!


Gittiğiniz her düğünde benim gibi "Ahhh keşke bir daha gelinlik giyebilseydim" diyenlerden misiniz?
Kafamdaki en romantik, en uçuşan, en göze çarpan modelleri buldum ve bir post oluşturmaya çalıştım. 
Yani bu demek oluyor ki, o gelinliği (artık bilmiyorum kaçıncı yıldönümünde=)) tekrar giyersem bunlardan biri olacağı, bir kır düğününde giyileceği, saça kesinlikle şirin bir çiçek ve tabiki yüze düşen bir tül, elimdeki çiçeğin de beyazın aksine morlar, yeşillerle dolu bir çiçek olacağı kesin!
Belime de siyah, kadife bir kurdele bağlayabilirim belki... Bence çok şık duruyor...

Tül duvaklar o kadar romantik ki bence, kendi düğünümde de aynen öyle bir duvak takmıştım. Tülün üzerindeki küçük puantiyelere bayıldım...


Bu postun özeti budur!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder