2 Eylül 2010 Perşembe

Sizin de sevgiliniz benimki gibi bir futbol hastasıysa....

Eşiniz bir futbol hastası olursa ne mi olur? Siz de hasta olursunuz ama futbola değil!!!

Şaka şaka!! Daha o kıvama gelmedik ama bekarken hayatınızda sadece tuttuğunuz takımın başarısı kadar yer alan futbol (benim için öyleydi en azından), evlendikten sonra hayatınızın büyük bir bölümünü kaplamaya başlar. Yok yok aslında futbolla yatıp futbolla kalkma gibi dönemlerle dolu bir hayat başlar=)

Haftalık planlarınızda futbol maçlarını mutlaka göz önünde bulundurmalısınız mesela... Hatta ligin sonlarına doğru olan tarihler için minik tatil planları yapmak isterseniz hiç girişmeyin bile!

 
 

Resimlerde gördüğünüz sevgili eşim, evde süreklilik kazanan turuncu şortuyla ve seyrettiği takımın maçına ve maçın da ruhuna göre değişiklik gösteren formalarıyla nasıl gözüküyor dersiniz=) Aslında onu çeşit çeşit formalarıyla fotoğraflamak çok hoşuma gitti. Hmmm keyifli bir moda çekimi oldu diyebilirim... Futbolun benim için keyifli yanlarından biri=) Hahahahhahaha. Her zaman böyle olmuyor tabi...


          


Mesela eşiniz, gol anında koltuktan fırlayıp TV'nin içine balıklama atlayacakmış gibi bir sıçrama hamlesi yaptığında! (acaba topun filelerle buluşmasının, tv'nin karşısında "goooooooooool" diye bağırmayla doğru orantılı olduğunu mu düşünüyorlar dersiniz)

Mesela eşiniz, şaşkın bakışlarınız arasında kaçırılan pozisyonlarda koltuğun normalde kollarımızı sakince dayadığımız yerlerine patlatma frekansıyla eş değer bir vuruş gerçekleştirdiğinde!

Mesela siz bunlara bir türlü anlam veremediğinizde! (tamam kabul ediyorum, bayanlar bunu asla anlamayacaklar)

Mesela kendini yerlere vurma ve benzeri "taşkınlıklar"la yüzyüze geldiğinizde futbol sizin için ne ifade ediyor???



"-Sevgilim, bir sonraki maç ne zaman?


-Yarın canım

-Eee daha yeni maç yapmadı mı Beşiktaş? İki günde bir maç mı olur??!!??

-Beşiktaş'ın yok zaten hayatım. Eskişehirspor-Bucaspor maçı var...

-Eee o da mı önemli!!???!!

-Bütün maçlar önemli hayatım. Bu sene lig çok heyecanlı!

-Ee hani dışarı çıkacaktık??

-Bugün çıkalım?

-Ben kendimi yarına ayarladım amaaaaa. Peki yarından sonra??

-Hayatım Fenerin maçı var!!!

-Çıkmayalım o zaman...

-Yooo çıkalım ama 9'da evde olalım. Yorumları da izlemek istiyorum!!!

-Hmm anlaşıldı. Bizim de futbol sezonumuz başlamış da ben farkında diilmişim!!!!!!!!

-Tamam maç izleyelim işte beraber. hmmmmmmmmm ne güzel... hamburger mi yesek maç izlerken???"


Eğer televizyonun karşısına oturup izleyecek hiç birşey bulamazsak ve canımız film de seyretmek istemiyorsa, "şahane!" bir yabancı lig maçı açılır ki gözümüz maç görsün, keyifli futbol görsün diye!!! ve o maç fonda devam eder................

Sonunda gördüğünüz gibi formayı ben de üzerime geçirip maç izlemeye başlıyorum. Tablonun çok değişeceğini hiç sanmam... eğer sizin de sevgiliniz benimki gibiyse!!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder